مواد شستشو مطلوب در لباسشویی
نوشته شده توسط : hamed

به کارگیری از مواد شستشو مطلوب

مدام از   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد  ماده های شوینده تشکیل شده برای ماشین‌هایی با تلاش بالا (high-efficiency machines) استعمال فرمائید. چون مواد شستشو معمولی سبب ساز ساخت و ساز کف بیشتری میگردند و در طی مجال می توانند یک لایه روی درام و شیلنگ دستگاه ساخت نمایند که تبدیل به محیطی برای رشد قارچ ها می‌گردد. این لایه حتی میتواند به بخش های مکانیکی و الکتریکی یک ماشین لباسشویی درب از جلو هم جراحت برساند.

برای آشنایی بهتر مواد شستشو، میتوانید لیبل روی بسته بندی آن را به توجه بخوانید. بعضا از این ماده شوینده با اینکه دارنده برچسب “HE compatible” (سازگار با ماشین های با بازدهی بالا) می باشند، ولی همچنان کف متعددی را ساخت و ساز می‌نمایند. ماشین‌های درب از جلوی با بازدهی بالا از مقدار بسیار مقداری آب به کار گیری می‌نمایند، در فیض ایجاد کف بسیار زیاد برای آن‌ها به هیچ وجه موءثر وجود ندارد. در بدترین موقعیت، به کار گیری از مواد شوینده نامناسب قادر است سبب ساز از دست رفتن گارانتی دستگاه شما هم بشود.

استعمال از ماده شوینده بی کیفیت، ارزان با مارک‌های ناشناخته شاید در بالا در اکثری از هزینه‌ها صرفه جویی نماید، ولی در غایت سبب فساد دستگاه شما گردد. به ترازو مورد نیاز و بر حسب گنجایش، درون دستگاه ماده های شوینده بریزید. زیاد ریختن مواد شستشو، کمکی بر شستشوی بهتر جامه نخواهد کرد.

قابل انعطاف کننده و سفیدکننده به مقدار موردنیاز

از ریختن قابل انعطاف کننده زیاد، باطن دستگاه پرهیز کنید. یک قاشق غذاخوری از این قابل انعطاف کننده ها برای شستشوی یک سیکل بدون نقص جامه کافی میباشد پس به اندازه مصرف نمایید تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

آبژاور‌ها نیز، از همین ضابطه تاسی می‌نمایند. برای آب ژاور‌هایی با درصد غلظت بالا از یک قاشق غذاخوری و برای آبژاور‌های بی آلایش از دو قاشق غذاخوری به کار گیری نمایید.

یادتان باشد که ماشین های با سعی بالا (HE) از مقدار آب بسیار یه خرده به کار گیری می‌نمایند، براین اساس به شوینده متعددی هم احتیاج ندارند.

با به کار گیری از مواد طبیعی منزه کننده به راحتی میتوانید رسوبات، بوی بد و جرم داخل ماشین لباسشویی را از فی مابین ببرید

کم آب کردن قطعات داخلی دستگاه

خرقه‌‎های شسته گردیده را بعداز نقطه پايان سیکل شستشو، تخت گاز از ماشین بیرون نمایید. باقی گذاشتن جامه‌های تر داخل ماشین، نادرست بزرگی میباشد. شما با این فعالیت محیطی ایده آل برای پرورش کپک و بوی ناشی از آن را آماده خواهید کرد.

هنگامی ماشین شما بی سروصدا میباشد و از آن استعمال نمیکنید، درب آن را نصفه گشوده بگذارید. با اینکار هوا داخل ماشین جریان خواهد داشت و از رویش کپک و زنگ زدگی خودداری خواهد کرد.

پس از مراحل شستشو، واشر پلاستیکی درب ماشین آکنده از آب آلوده شود. بعداز خالی کردن جامه‌ها، این نصیب را با یک دست پاک با تمرکز کم آب کرده و کل رطوبت آن را بگیرید. در‌صورتی‌که این فعالیت را اعمال ندهید، واشر لاستیکی پوسیده و مملو‌از کپک شود.

بهتر میباشد را وقت یکبار با به کارگیری از محلول پنجاه درصد آب و سرکه، واشر لاستیکی را تمیز نمائید. مناطقی که دسترسی به آنها خلل میباشد را، با به کارگیری از یک گوش تمیز کن آغشته به سرکه پاک فرمایید. از کشیدن الکل و مواد صنعتی به باطن و خارج ماشین لباسشویی به شدت دوری کنید.

رعایت نکات ایمنی و بهداشتی

کودک ها یا این که حیوان‌ها خانگی نباید به باطن سبد شستشوی ماشین لباسشویی شما بروند، جانب احتیاط را رعایت نمایید.

هر سیرتکامل شی مازاد، از تکه های پارچه گرفته تا مو آدمیزاد را از داخل ماشین تمیز نمایید. چون همین اجسام کوچک محل بسیار قابل قبولی برای رویش قارچ ها را آماده میسازند. درون درام ماشین لباسشویی را هم با استعمال از همین محلول به خیر و خوبی منزه نمایید.

نظافت کردن ماشین لباسشویی

اشاره کردیم که، ماشین لباسشویی جای بسیار قابل قبولی برای رویش میکروب و قارچ‌ها میباشد. پس دست‌کم سالی یکبار را، به نظافت کردن ماشین لباسشویی تخصیص دهید، بهتر میباشد با ماده های شوینده طبیعی این فرایند را جاری ساختن دهید تا دستگاه تماما جرم گیری خواهد شد. در‌حالتی که عشق‌ای به به کار گیری از مواد طبیعی تمیز کننده ندارید، ماشین را در چرخه داغ‌ترین شرایط نهاده و با یه خرده ماده شوینده آن را منزه فرمائید. دقت داشته باشید که، در‌این‌صورت دستگاه می بایست خالی و سوای خرقه باشد. در‌صورتی‌که ماشین لباسشویی شما دارنده سیکل self-cleaning هست، با استعمال از راهنمای استعمال از ماشین لباسشویی خویش، طرز فعال کردن این سیکل را فرا بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: